نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکیه در لیگ ملت‌های والیبال | تداوم باخت‌های سریالی ایران! اسکوچیچ از استقلال پیشنهاد دارد بیرانوند تهدید به فسخ قرارداد کرد اوسمار در آستانه سرمربیگری در برزیل تصمیم جدید آقای مدیرعامل| امیری برود تا علیپور بیاید! اوسمار مخالف ماندن گولسیانی است یا درویش؟ تاج فیروز: دهکده المپیک ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) حداکثر تا ۲ سال آتی به بهره برداری می‌رسد ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال رقابت‌های مجارستان| قهرمانی به راحتی آب خوردن! قایدی ممنوع الخروج است| بازگشت مهاجم تیم ملی به ایران منتفی شد پائز از هدایت تیم ملی والیبال ایران برکنار شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) ورودیک سرمربی و یک فعال رسانه‌ای جدید به پرونده فساد بگذارید جوان‌ها در تیم ملی آزمایش شوند طارمی تهدیدی بزرگ برای سردار صعود قاطع حسن یزدانی به فینال تورنمنت مجارستان + فیلم جلالی موثرترین بازیکن لیگ| ۱۳ تاثیرمستقیم روی گل‌های آبی الزام جدید AFC؛ باشگاه‌های لیگ‌برتری باید تیم بانوان داشته باشند چرا مالکان استقلال درباره ماندن نکونام بیانیه رسمی نمی‌دهند؟ ۷ بازی، ۷ شکست برای والیبال ایران | پائز، ترک عادت نکرد + نگاه آماری به بازی ایران و بلغارستان پائز: نقطه‌ضعف بازیکنان تیم ملی، شخصیت آن‌هاست پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخواست عجیب کی‌روش از قطری‌ها

  • کد خبر: ۱۳۳۰۰۳
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
درخواست عجیب کی‌روش از قطری‌ها
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخواست عجیب خود را مطرح کرد.

بهمن نوری | شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر باید تحت هر شرایطی در فضایی کاملا بسته و محدود تمرینات خود را انجام دهد. این خواسته کارلوس کی‌روش از قطری‌هاست.
البته براساس قانون، اصحاب رسانه می‌توانند در ۱۵ دقیقه آغازین تمرینات حضور داشته باشند، ولی پس از آن همه چیز دور از چشم رسانه‌ها و افراد عادی برگزار می‌شود. علاوه بر آن، کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا با فیفا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا زمین مورد نظر در کمپی که تیم ملی تمرینات خود را در قطر انجام می‌دهد به طور کامل از نگاه‌ها محفوظ باشد و کسی نتواند حتی از فاصله دور هم کار آن‌ها را زیر نظر گرفته و یا تصویر برداری کند.

فدراسیون فوتبال نیز این مسئله را دنبال کرد و با قطری‌ها در میان گذاشت. در نهایت دیروز به مدیران فدراسیون اعلام شد خواسته آن‌ها کاملاً انجام شده و با چیزی شبیه سقف‌های کاذب محیط اطراف زمین تمرین تیم ملی پوشانده شده است تا کسی نتواند از آن هیچ تصویری بگیرد. تیم ملی از اواسط هفته آینده راهی قطر می‌شود و حداقل تا هفتم آذر ماه به طور مداوم با این زمین کار دارد بنابراین باید به کارلوس کی‌روش حق داد که نگران افشا نشدن اطلاعات تاکتیکی تیمش باشد.
سرمربی تیم ملی در دو دوره قبل جام جهانی هم چنین خواسته‌ای داشت که عملی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->